Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wat zijn bij jullie de verzendkosten?

LandVerzendkosten
Nederland Gratis
België €5,-

Bij AllesVoorApple.nl betaalt u geen verzendkosten! Woont u in België, dan betaalt u standaard €5,- aan verzendkosten.

Wie is de vervoerder van mijn bestelling?
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen altijd om dezelfde (werk)dag, maar uiterlijk de (werk)dag daarop uw bestelling te versturen.

Besteld opVerzending opUiterlijke leverdag NederlandUiterlijke leverdag België
Maandag Maandag of Dinsdag Woensdag Donderdag
Dinsdag Dinsdag of Woensdag Donderdag Vrijdag
Woensdag Woensdag of Donderdag Vrijdag Zaterdag
Donderdag Donderdag of Vrijdag Zaterdag Maandag
Vrijdag Vrijdag of Maandag Dinsdag Woensdag
Zaterdag Maandag Dinsdag Woensdag
Zondag Maandag Dinsdag Woensdag

U ontvangt op de dag dat uw bestelling verzonden is tussen 17.00 en 18.00 een verzendbevestiging.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Wij verzenden onze bestellingen naar Nederland en naar België. Verzending naar andere landen is op dit moment (nog) niet mogelijk via onze website. Wilt u uw bestelling graag naar een ander land laten versturen, neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Het is mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen in Bemmel (Gelderland). Wij raden u aan om voor het plaatsen van uw bestelling contact met ons op te nemen. Aangezien wij een webshop zijn, hebben wij geen fysieke winkel en kunt u dus ook niet altijd op ons adres terecht. Wij kunnen samen met u afstemmen wanneer de bestelling opgehaald kan worden. Vervolgens kunt u uw bestelling doen en selecteert u 'ophalen' bij de verzendmethode. Klik hier voor ons contactformulier.

 

Retourneren & Garantie

Kan ik het product wat ik besteld heb ook omruilen voor een ander product?
Natuurlijk kan dit! U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. U kunt er dan vervolgens voor kiezen om een ander product hiervoor in de plaats te ontvangen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.

Ik heb een product besteld, maar ik hoef dit niet meer. Kan ik het terugsturen en mijn geld terugkrijgen?
Dit is zeker mogelijk. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren. U kunt er dan vervolgens voor kiezen om uw aankoopbedrag terug te krijgen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.

Mijn product is kapot geleverd, wat nu?
Als uw product niet intact is gebleven in het verzendproces, kunt u deze terugsturen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een vervangend exemplaar toesturen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van een product.

Mijn product is kapot gegaan, maar ik heb het al langer dan 14 dagen. Kan ik het nog terugsturen?
Er zit waarschijnlijk gewoon garantie op uw product. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we dit snel kunnen oplossen. Klik hier voor ons contactformulier.