Overige Vragen

Klachten

Ik heb een klacht, hoe moet ik dat kenbaar maken?
Als u een klacht heeft, dan willen wij dit graag weten. Waarschijnlijk kunnen we samen tot een oplossing komen. U kunt het klachtenformulier downloaden, invullen en opsturen. Dit kan via e-mail, met de post of telefonisch. Op het formulier staat aangegeven waar u het naartoe kunt sturen. Het formulier kunt u digitaal invullen en direct mailen of printen. Klik hier om het formulier te downloaden.

Krijg ik altijd een ontvangstbevestiging van mijn klacht?
Ja, u krijgt van uw klacht altijd een ontvangstbevestiging. Deze zullen wij zo snel mogelijk aan u verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn klacht?
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren op uw klacht. U krijgt uw antwoord uiterlijk binnen 14 dagen, maar ons streven is om u binnen 72 uur een antwoord te geven. Duurt het langer, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en ook duidelijk aangeven wanneer u uw antwoord kunt verwachten.

Kan ik nog ergens anders terecht met mijn klacht?
U kunt uw klacht ook kwijt bij de Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij aangesloten zijn. Uw klacht wordt dan zowel naar ons, als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Wat als ik het niet eens met het antwoord op de klacht?
Indien u het niet eens bent met het door ons gegeven antwoord op uw klacht, dan ontstaat er een geschil wat u voor kunt leggen aan de geschillencommissie (www.sgc.nl).

 

Producten

Het product dat ik wil is niet op voorraad. Hoe weet ik wanneer het er weer is?
Het is voor ons erg lastig om van te voren aan te geven wanneer een product weer leverbaar is. U kunt contact met ons opnemen voor een indicatie wanneer het product op voorraad is. Klik hier voor ons contactformulier.

Ik ben op zoek naar een product, maar het staat niet op jullie website. Kan ik het toch bij jullie bestellen?
Ja dat kan. Als u ons laat weten wat u graag zou willen hebben, dan gaan wij voor u op zoek. Wij vertellen u wat de prijs en geschatte levertijd wordt en u kunt dan beslissen of u het product wilt bestellen. Klik hier voor ons contactformulier.

Zijn alle prijzen die bij de producten staan inclusief btw?
Ja, alle prijzen die u ziet zijn inclusief btw. Indien dit niet zo is, dan staat dit duidelijk vermeld.

 

Iets Anders

Mijn vraag staat hier niet tussen.
U kunt uw vraag altijd aan ons stellen. Klik hier voor ons contactformulier.