Bestellen & Betalen

Bestellen

Ik heb net een bestelling gedaan, maar kan ik deze nog annuleren?
Neemt u alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op! Als uw bestelling nog niet verzonden is, dan kunnen wij deze gemakkelijk annuleren. Klik hier voor onze contactgegevens.

Krijg ik altijd een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, u krijgt altijd een bevestiging via e-mail nadat u een bestelling heeft geplaatst. Heeft u deze e-mail niet gehad? Waarschijnlijk heeft u uw e-mailadres niet goed ingevuld bij het doen van uw bestelling. U kunt dit controleren door in de loggen op uw account en daar te kijken naar uw bestellingen. Staat uw bestelling er niet tussen, dan is er iets niet goed gegaan en zult u de bestelling overnieuw moeten plaatsen. Heeft u geen account? Neem dan alstublieft contact met ons op. Klik hier voor ons contactformulier.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Het is mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen in Bemmel (Gelderland). Wij raden u aan om voor het plaatsen van uw bestelling contact met ons op te nemen. Aangezien wij een webshop zijn, hebben wij geen winkel en kunt u dus ook niet altijd op ons adres terecht. Wij kunnen samen met u afstemmen wanneer de bestelling opgehaald kan worden. Vervolgens kunt u uw bestelling doen en selecteert u 'ophalen' bij de verzendmethode. Klik hier voor ons contactformulier.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U kunt de status volgen bij 'Mijn Account' -> 'Bestellingen'. Dit kan alleen als u een account heeft aangemaakt voor of tijdens uw bestelling.

 

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen, namelijk:

- iDEAL
- MisterCash
- Vooruitbetaling per bank (uw bestelling wordt verstuurd zodra het te ontvangen bedrag op onze rekening staat)